Zásady přepravy
Zadáním objednávky prostřednictvím Wokova Dum souhlasíte s níže uvedenými podmínkami. Tyto informace jsou poskytovány proto, aby obě strany věděly o tomto ujednání a souhlasily s ním, aby se vzájemně chránily a stanovily očekávání ohledně našich služeb.
1. Obecné
V závislosti na skladové dostupnosti se snažíme udržovat přesné skladové zásoby, ale čas od času může dojít k nesrovnalostem na skladě a v době vašeho nákupu nemusíme být schopni naplnit všechny položky. V takovém případě vás budeme kontaktovat, abychom zjistili, zda chcete raději počkat na doplnění zásob vyprodaného zboží, nebo zda chcete raději poukaz.
2. Náklady na dopravu
Náklady na dopravu se vypočítávají při objednávce na základě hmotnosti, rozměrů a především místa určení položek v objednávce. Úhrada nákladů na dopravu se vybírá při nákupu. Tato cena bude konečnou cenou vaší objednávky s ohledem na náklady na dopravu.
3. Vrácení zboží
Podmínky pro vrácení zboží naleznete na stránce Zásady pro vrácení zboží a vrácení peněz, na kterou je odkaz v dolní části stránky.
4. Dodací podmínky
Objednávky odesílané do zahraničí mohou být obecně přepravovány po dobu 4. Výjimečně však může být tato doba delší (až cca 20 dní). To se značně liší v závislosti na zvoleném typu doručení a dodavateli souvisejícím s položkami v provedené objednávce.
Dodací lhůta
Objednávky jsou obvykle zpracovány do 2 pracovních dnů od zaplacení objednávky. Ve skutečnosti poskytujeme 24 hodin na změnu doručovací adresy.
Naše týmy kontaktují místa uložení položek od pondělí do pátku v běžné pracovní době, s výjimkou státních svátků, kdy nebude aktivováno odeslání do míst uložení.
Při objednávce u společnosti Wokova Dum je maximální doba dodání 5 pracovních dnů. Objednávky jsou často odesílány do 5 pracovních dnů. Dodání však může v tomto rušném období trvat až 2-4 týdny.
Je důležité si uvědomit rozdíl mezi přepravou a dodáním. Doručení se týká přepravy zboží a jeho doručení na adresu určení. Zatímco přeprava je činnost, při které se položky objednávky dostanou ven.
Proto může být ve výjimečných případech dodací lhůta až 5 týdnů (2 pracovní dny zpracování objednávky, 5 pracovních dnů odeslání a 4 týdny dodání).
Jedná se o výjimečné celkové časy, ale společnost Wokova Dum by vám je ráda sdělila, aby se předešlo jakýmkoli nepříjemnostem. Jakmile tato dodací lhůta uplyne, tj. 5 týdnů, chceme, abyste byli spokojeni.
Pro tyto případy vám nabídneme řešení, jako je vrácení objednávky na naše náklady nebo vytvoření dárkového poukazu v hodnotě vyšší než původní objednávka. To se téměř nikdy nestává, ale Wokova Dum se začíná stávat obětí svého vlastního úspěchu a my raději takové situace předvídáme a informujeme vás o tom, jaká je politika v oblasti zákaznického servisu.
Pokud jste tedy e-mail s potvrzením objednávky obdrželi před 5 a více týdny, odpovězte prosím na e-mail s potvrzením objednávky nebo nám napište na adresu info@wok-group.com
Aby byl váš e-mail zpracován co nejrychleji, doporučujeme, abyste do něj uvedli následující informace:
– Číslo vaší objednávky
– E-mailová adresa, kterou jste použili při zadávání objednávky
– Jméno
– Jméno
– Obsah vaší objednávky (i přibližný)
– Datum objednávky
Pokud nám pošlete e-mail na adresu info@wok-group.com, doporučujeme vám do předmětu e-mailu uvést také „Doba dodání – Číslo vaší objednávky“.
Příklad: „Doba dodání – 125698“
Zaměstnanci zákaznického servisu Wokova Dum odpoví do 24 pracovních hodin e-mailem a vyřeší vaši situaci.
4. 4 Změna dodací adresy
Při požadavku na změnu dodací adresy můžeme adresu změnit kdykoli před odesláním objednávky.
4.5 Odeslání do poštovní schránky
Wok Counter odesílá pouze na adresy poštovních schránek prostřednictvím poštovních služeb. V současné době nejsme schopni do těchto míst poskytovat poštovní služby.
4.6 Zasílání na vojenské adresy
Na vojenské adresy jsme schopni zasílat zásilky prostřednictvím USPS. Tuto službu však nemůžeme nabízet prostřednictvím kurýrních služeb.
4.7 Zboží, které není skladem
Pokud zboží není skladem, budeme vás kontaktovat, abychom zjistili, zda chcete počkat na doplnění zásob, nebo zda si přejete poukaz. Tato poukázka bude mít vyšší hodnotu, než byla částka vaší původní objednávky.
4.8 Překročení dodací lhůty
Pokud doba dodání překročila předpokládanou dobu, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese info@wok-group.com , abychom mohli váš dotaz vyřídit.
5. Oznámení o sledování zásilky
Při odeslání zásilky obdrží zákazník odkaz na sledování zásilky, na kterém může sledovat její průběh na základě nejnovějších aktualizací poskytovatele přepravních služeb.
6. Balíčky poškozené při přepravě
Pokud zjistíte, že je balíček při přepravě poškozen, odmítněte zásilku, pokud je to možné, a kontaktujte naše oddělení služeb zákazníkům. Pokud byla zásilka doručena bez vaší přítomnosti, kontaktujte prosím členy Wokova Dum, kteří se věnují zákaznickému servisu, na e-mailové adrese info@wok-group.com.
7. Cla a daně
7.1 Daň z prodeje
Daň z prodeje již byla uplatněna k ceně zboží uvedené na Wokova Dum v okamžiku podání objednávky.
7.2 Dovozní cla a daně
Dovozní cla a daně u mezinárodních zásilek mohou být splatné při příjezdu do cílové země. Tyto náklady se liší podle země a Wokova Dum vás vyzývá, abyste se o těchto možných nákladech informovali ještě předtím, než u nás objednáte. Pokud odmítnete zaplatit clo a daně při příjezdu do země určení, bude zboží vráceno Wokova Dum na náklady zákazníka a zákazníkovi bude vrácena hodnota zaplaceného zboží snížená o náklady na zpětné poštovné. Náklady na původní zásilku se nevracejí.
8. Zrušení objednávky
Pokud si objednávku rozmyslíte ještě před tím, než ji obdržíte na Wok Counter, můžeme zrušit objednávku kdykoli před jejím odesláním. Pokud již byla objednávka odeslána, přečtěte si prosím naše zásady pro vrácení peněz v dolní části stránky.
9. Pojištění
Balíky jsou pojištěny proti poškození a ztrátě do výše hodnoty deklarované dopravcem. Ztráta je zaznamenána v případě, že pošta ztrátu potvrdí. Za platné se považuje doručení potvrzené poštovní službou. Opravdu, Wokova Dumzažil příliš mnoho případů, kdy bohužel nepoctiví zákazníci oznámili, že jim zboží nebylo dodáno, než abychom se řídili pouze tím, co říká zákazník. Společnost Wokova Dumvšak udělá vše pro to, aby vám vyhověla, a to tak, že vám zboží z vaší objednávky vrátí na své náklady nebo vám nabídne dárkový poukaz v hodnotě vyšší, než byla částka vaší původní objednávky.
9.1 Postup v případě balíčků poškozených při přepravě
Peníze vrátíme nebo vyměníme podle Zásad pro vracení zboží a vrácení peněz uvedených v dolní části stránky.
9.2 Postup v případě ztráty balíku při přepravě
V případě, že pošta potvrdí ztrátu při přepravě, Wokova Dumudělá vše pro to, aby vám vyšla vstříc a na své náklady vám vrátila zboží z vaší objednávky nebo nabídla dárkový poukaz v hodnotě vyšší, než byla hodnota vaší původní objednávky.
10. Zákaznický servis
V případě dotazů na zákaznický servis pište na e-mail info@wok-group.com.